Den här sidan använder cookies. Mer info här. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du våra cookies. OK!

Jobba hos oss: Uthyrningsassistent/ kundmottagare

2018-12-20

Brinner du för att dagligen möta kunder och få dem att känna sig nöjda? Har du förmågan att kombinera detta på ett effektivt sätt med administrativt arbete som kräver noggrannhet? Då är du välkommen att söka vårt vikariat som uthyrningsassistent/kundmottagare i en av arbetslivets trevligaste branscher – bostadsbranschen – där du får arbeta med människors hem!

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att möta bolagets kunder, bostadssökande och samarbets­partners med flera i vår kundmottagning samt via telefon. Vidare att hantera uthyrning, felan­mälan, diverse övrig administration och sådant som behöver fixas. Även visning av lägenheter ingår till viss del i arbetet. Beroende på din kompetensprofil kan andra arbetsuppgifter också bli aktuella inom exempelvis ekonomi med mera.

Kvalifikationer
Du har förmodligen en utbildning inom exempelvis samhällsvetenskapligt, ekonomiskt, admini­strativt eller serviceinriktat område och/eller kanske tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kundtjänst. Att använda e-post och de vanligaste programvarorna i officepaketet liksom vana av datorbaserade kundsystem eller liknande är självklart för dig. Vi värdesätter att du har hög social kompetens och förmåga att arbeta såväl självständigt som i lag tillsammans med andra. Det är också mycket viktigt att du kan bemöta bolagets kunder och andra besökare på ett bra sätt. Erfarenhet av hyresjuridiskt, annat fastighetsrelaterat eller ekonomiskt arbete är meriterande men inte nödvändigt.

Anställningsvillkor
Tjänsten är ett vikariat på halvtid, några dagar per vecka, och flerårigt. Provanställning kan bli aktuellt. Tillträde snarast möjligt efter överenskommelse. Lön enligt avtal, var vänlig ange löneanspråk i ansökan. B-körkort erfordras.

Mer information
För ytterligare information om vikariatet, kontakta gärna:
Martin Sohlberg, vd, 0511-38 62 98 eller
Lisbet Hedberg, personalrepresentant, 0511-38 62 08

Ansökan
Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande till tjänsten. Rekryteringen pågår löpande tills tjänsten är tillsatt. Ansökan märkt Uthyrningsassistent/kundmottagare vill vi ha så snart som möjligt till mailadress kundservice@gotenebostader.se


AB GöteneBostäder är ett av Götene kommun helägt aktiebolag och är idag det största bostadsföretaget i kommunen. Vi är 8 anställda och omsätter ca 31 Mkr per år. Bolaget äger och förvaltar drygt 400 hyreslägenheter och ett 25-tal lokaler, viss skötsel görs också på uppdrag av andra fastighetsägare. Våra fastigheter finns i Götene, Källby och Lunds­brunn. Som medarbetare hos GöteneBostäder ges du möjlighet till personlig yrkesutveckling genom medarbetar­samtal, kompetensutveckling och återkommande gemensamma aktiviteter. Bolaget har en hög såväl kund- som medarbetar­nöjdhet samt arbetar kundorienterat och involverande med ständig förbättring som ledstjärna för det dagliga arbetet.


Ladda ner annonstexten som PDF här.
 

Tillbaka